آخرین اخبار
کد مطلب: 124739
نماينده مردم لردگان در مجلس:
سرچشمه کارون از لردگان مي‌گذرد اما دشت‌هاي منطقه ‌خشک شده‌اند
تاریخ انتشار : 1395/12/22 09:47:53
نمایش : 1833
نماينده مردم لردگان در مجلس با بيان اينکه ما در کشاورزي عقب هستيم، گفت: سرچشمه کارون از لردگان مي‌گذرد اما دشت‌هاي آن منطقه يا شور يا خشک هستند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، محمد خالدي در شوراي اداري با بيان اينکه در آمارهاي ارائه شده وضعيت استان ما قابل قبول نيست، اظهارداشت: در نظام جمهوري اسلامي قدرت چانه‌زني بسيار مؤثر است که البته بايد به آن فکر کرد، وقتي قدرت چانه‌زني در جذب اعتبارات نقش دارد، قطعا داشتن اتحاد نيز بسيار مؤثر خواهد بود.

وي با بيان اينکه هر کجا مجمع نمايندگان و مسئولان استان همدل حضور پيدا کردند به نتايج خوبي رسيدند، افزود: در بحث آب طرف مقابل ما صاحب نفوذ و داراي افراد مؤثر زيادي است از همين رو همه بايد هم گام و هم صدا از حقوق استان دفاع کنيم.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه برخي از مديران وظيفه ذاتي خود را نمي‌دانند، بيان کرد: در 9 ماهه گذشته برخي مديزان براي رسيدگي به امور به شهرستان لردگان سفر نکردند.

خالدي با بيان اينکه ما در کشاورزي عقب هستيم، خاطرنشان کرد: سرچشمه کارون از لردگان مي‌گذرد اما دشت‌هاي آن منطقه يا شور يا خشک هستند، در شهرستاني که توسعه صنعتي وجود ندارد جز کشاورزي چه شغلي مي‌تواند وجود داشته باشد. بايد به مکانيزه کردن کشاورزي و استفاده از فناوري‌هاي اين علم در لردگان توجه شود.

وي گفت: در حوزه پزشکي نيز شهرستان لردگان وضعيت خوبي ندارد و سهم چشمگيري هم از بودجه استان نگرفته است چرا که مديران ما داخل استان منتظر بودجه نشستند، تخصيص بودجه نياز به پيگيري دارد.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: اگر صحبت از همکاري و هم افزايي مي‌کنيم بايد ملزومات آن را نيز فراهم کنيم.
منبع : تسنيم

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس